داستان ظهور قسمت دهم

0 1,262

اگر شما به تازگی قصد دارید به مطالعه داستان ظهور بپردازید، می توانید قسمت های قبلی را در لینک زیر بخوانید.

داستان ظهور

اکنون وارد قسمت بعدی ماجرا می شویم.

داستان ظهور قسمت دهم

لشکر ده هزار نفری می آید!

مردم مکه بعد از اینکه خبر نابودی سفیانی را می شنوند خیلی می ترسند و برای همین شهر آرام می شود و دیگر کسی دشمنی با امام نیست پایتخت حکومت جهانی امام شهر کوفه است و من منتظر هستم تا همراه او به سوی کوفه حرکت کنم خیلی دوست دارم بدونم امام چه موقع به کوفه حرکت خواهد کرد. نزدیک یکی از یاران امام می روم و از او می پرسم چرا امام به سوی کوفه حرکت نمیکند؟ او در جواب می گوید؛ امام منتظر است تا همه ی افراد لشکرش به مکه بیایند.

آری از وقتی که جبرییل ندا داد و مردم را به سوی امام فرا خواند عده ی زیادی حرکت کرده اند.آنان به مکه دعوت شده اند و ماموریت دارند که به امام بپیوندد.

آیا تا کنون دیده ایی که پرندگان چگونه به سوی لانه ها پناه می برند؟ این افراد هم اینگونه به مکه پناه می برند و در خدمت امام به آرامش واقعی می رسند.اراده ی خداوند این است که خروج امام از مکه با همراهی این ده هزار نفر باشد.اگر به خارج از مکه بروی میبینی که شیعیان با چه اشتیاقی به سوی مکه می شتابند! مثل اینکه مسابقه ایی بزرگ برگزار شده است،مسابقه ایی برای هر چه زودتر رسیدن به مکه برای یاری به امام.

این شوقی است که خداوند در دل شیعیان قرار داده است و آنان را این چنین بی قرار نموده است آنان با عشقی مقدس بیابان ها را پشت سر می گذارند و تمام سختی ها را در راه یاری امام تحمل می کنند.

و تو خود می دانی که سیصد و سیزده یار امام به گونه ایی دیگر به مکه آمده اند آنان با ” طی الارض ” و در شب قبل از ظهور به مکه آمده اند. در واقع فرمان روایان لشکر امام هستند و در آینده ایی نزدیک هر کدام از طرف امام حاکم قسمتی از دنیا خواهند شد آنها می آیند تا قایم آل محمد (ص) را یاری کنند.

منابع
1)-امام صادق (ع) – یصبح احدکم و تحت راسه صحیفه علیها مکتوب؛ طاعه معروفه – کمال الدین ص654- بحارالانوار ج 52 ص305

2)-یعذف الله حجته فی قلوب الناس فیسیر….- کتاب الفتن للمروزی ص217

3)-امام صادق (ع) – ( هم النجباء والفقهاء و هم الحکام هو القضاء)- دلایل الامامه ص 562 الملاحم لفتن ص 380